Wednesday, May 11, 2011

Keterujaan

بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


memeriahkan suasana dan semangat perantin.
sebenarnya, ada 1 of my closer friend nak tawen september end ni jadinye die ada set untuk photo shoot utk best friends as bride-maids..JADI, tema utk photo shoot adalah berbaju putih, blue jeans with colourful scarf..

dalam almari aku ni, baru perasan TAK DE baju kaler putih kecuali t-shirt...pekejadah nak pakai t-shirt lak kan...dan disebabkan photo shoot ari sabtu ni DAN aku ni dlm mood kemalasan nak keluar shooping..cuaca was sooooo HOT...aku mengambil langkah yg sgt jimat rather than keluar ngabiskan masa, minyak dan $$$ yg berlebihan, ye la kannn dlm hati mmg niat nak cari baju cantik sikit tapi end-up mesti aku beli lebih dari tu ATAU lebih keji, tak beli baju putih tapi kaler lain yg aku bawa balik siap pakej dgn kasut...muhahahhaaa...standardlah kan...baik aku jahit sendirik..!!!

bukanlah jahit yg glamour2 pon sekadar blouse berkolar kemeja, berlengan kaf...sekadarnye, pssstt tu je yg terbaik aku leh buat...hahhahhahaaa

posing sebelom letak butangs..

kurang sorang lagi kat sini..die lambat sgt smpai..!! Dyll dihari tunangan

No comments:

Post a Comment