Tuesday, May 17, 2011

Ladies Day Out

بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

malas sungguh ye nak hapdet vlog..!!! arini tak de cerita makanan, sebab nak share program berjimba2 bersama BFF..dan mereka2 ni kawan2 dari sekolah rendah bawa ke menengah dan zaman Uni...bole kata gamba as bridemaids utk Dyll yg berbaju shocking pink itu..photoshoot yg menggembirakan...sampai tak de 1 gambar pon yg tak tunjuk gigi..!!! hahahhaaa perasan bujang masa ni...ekekkee
lepas sessi photoshoot, sessi melalak pulak kat wangsa walk...ehmmm aku bab melalak ni, failed sikit tapi layankan je la, sebelum meneruskan perjalanan ke IKEA untuk memburu Meatballs..macam2 kerenah kalau dah ramai2 ni kan..?? its was such a happier time together..
gathering kali ni aku buat oren moist kek dan Tina (yg bertudung purple) bawa macaroni cheese baked...perghhh sungguh cheezy n yummy...

dah puas melalak, melantak baked cheezy macaroni tina, ni aksi membaham kek plak

baru sampai, aksi memanaskan badan dan tekak
dah....beraksi lagi, kasi pecah panggung
sengeh je la
stress released
my feberet pic...sebab sangat smart, kan? kan ? kan ?
aku harapkan senyuman ni berpanjangan antara kami..Aminn
bila sekali sekala berlonggok mcm ni, mcm2 nak cerita keluar...
suke suke suke
riang ria
dalam ramai2 ni, aku sorang je yg ada anak..hahhahahaa
dari kiri : aku, wai, melissa, tina, Dyll, Ilyana dan CT
yang single n NOT available : ilayana
single n available : Melissa n Wai
Engaged : Dyll
Married : Tina n CT tapi belum ada rezeki
dan aku...beranak 1 muhahahhahaa




5 comments:

  1. suke tengok gambo2.. studio ek

    ReplyDelete
  2. sakannnnn..mak org tuuu..
    sekali sekala jumpa geng camni memang bestt!

    ReplyDelete
  3. izah
    suke kan..??? ha ah photoshoot studio..sakan ko hahahhaa

    pia,
    sekali sekala pia....lepas geram...muhahhaha

    TTM,
    hamekk ko..!!! sekali kuo kandang, gitu la jadinye...hahhahahaa

    ReplyDelete